LEKKERE SOCIAL SNACKS VOOR DE RELEASE VAN EEN UNIEK FOOD CONCEPT.
Om een nieuw horecaconcept te ondersteunen in hun release op de markt hebben we een serie aan lekkere content ontwikkeld. De content matcht helemaal met de urban en chille vibes van Kip ’N Drip.

DE UITDAGING
THE ESSENCE
een nieuw idee? Voor Kip ’N Drip lag het antwoord in uitstraling en community in de vorm van een familie.
Door mensen op sociale media een nieuwe ervaring te geven en te laten voelen dat ze graag onderdeel willen worden van deze familie.
Hoe vertaal je dat naar een videocampagne?
Aan ons die uitdaging!
CONCEPT VIDEO 1
INTRODUCTION


CONCEPT VIDEO 2
THE FAMILY
FLOW TESTING
Storyboard
Het storyboard geeft ons de mogelijkheid om van te voren aan te voelen of het verhaal goed flowt en of bepaalde shots goed met elkaar samen gaan.










ACHTER DE SCHERMEN
behind the scenes
Wij werken graag nauw samen met de klant voor het beste resultaat.
OPGELEVERD
Video content marketing
Consistent zijn in video content strategie werkt beter dan hopen om viraal te gaan. Daarom denken wij mee voor de lange termijn.


STATS
Eindresultaat
De content heeft meer dan 300 volgers opgeleverd. En het merk Kip ‘N Drip zit al op 1400 volgers, slechts vier maanden na de introductie.
OPGELEVERD
Content campagne
VIDEO’S
Met meerdere edits, elk voor een ander doel. Teaser, verticale voor stories en een lange voor instagram, Facebook en de webshop.
VIDEO’S
POSTS
Dit kan door van te voren
goed te plannen en hier bij
het maken van het concept
al rekening mee te houden.
POSTS
FOTO’S
STORIES



FOTO’S
We hebben als voordeel dat wij een goede fotograaf in huis hebben. Kleine moeite om op de draaidag ook nog wat strakke foto’s te maken.
STORIES
Door bij de shoot rekening te houden met de verticale aspect ratio is de content ook geschikt voor gebruik in verschillende stories.
Samenwerken?
Op dit moment hebben we ruimte om projecten aan te nemen. Voel je vrij om contact met ons op te nemen.